dinsdag 27 mei 2008

1 VAN DE ACHT KOMT TERUG

Lieve mensen,


Mijn grote spelshow komt eg op tv. 31 mei is het zover! Tot mijn grote verbazing wist ik hier, tot twee uur geleden, niets van. Nu vraag ik jullie? Waar gaat de tijd heen. De EO brengt de fantastische spelshow terug op tv en vergeten mij te vragen. Schandalig! Natuurlijk laat ik het kaas niet van mijn brood eten! 1 van de 8 zonder mij is geen 1 van de 8!


Ik kreeg vorige week al argwaan toen Andries Knevel mij belde en vroeg of hij de lopende band mocht lenen voor zijn talkshow. Ik dacht dat de EO een Christelijke omroep was. Leugenaars!


Het schijnt dat Henny Huisman de show gaat presenteren en dat ze geld op gaan halen voor de Lepra stichting. Dat allemaal terwijl mijn aanleunvilla in rook is opgegaan! Nooit. Laat ik Henny eens bellen om te vragen of er een deal te maken valt. Ik mijn aanleunvilla en de kinderen in Afrika hun hulp armen en benen.


"Licht uit, spot aan... en hup mijn villa terug "

Hier komt de EO niet mee weg!

Liefs,

Mies


1 opmerking:

Lenny K. zei

1 van de 8 verkracht!!!!!!!