woensdag 7 mei 2008

HUUR VILLA

Lieve Mensen,


De afgelopen week heb ik rond gezworven door heel Nederland. Zoals jullie weten bestaat mijn aanleunvilla niet meer. Het ziet er naar uit dat Tineke V. een flinke geldboete aan mij moet betalen maar daar zijn we nog in onderhandeling over.


Bij Jose heb ik het niet lang uitgehouden. Teveel bezoek en teveel muziek. Patty kwam steeds maar langs en daar zat ik, als A-artieste, natuurlijk niet op te wachten. Ik nam mijn intrek bij mijn vriendin Lous maar die heeft het zo druk met de voorbereidingen van haar Boerka-shows en ik liep alleen maar in de weg!


Gelukkig mocht ik het stulpje van de Curry's huren. Patricia wilde wel direct boter bij de vis en ik deed een flinke aanbetaling. Maar hier zit ik dan in hun villa.

Adam en Patricia wonen in Londen en deze villa stond leeg. Nu niet meer!!! Natuurlijk heb ik een housewarming-middag gehouden voor intieme vriendinnen en samen draaiden we de oude lp's van La Paay die we op zolder hadden gevonden onder het genot van een drankje.

Natuurlijk ben ik geen diva die haar neus in andermans zaken steekt maar er liggen hier in deze villa spulletjes die op zijn minst opmerkelijk gezoeg zijn om te vermelden. Zo vond ik gisteren een foto-boek met naaktfoto's van Adam. Laat ik jullie vertellen dat hij veel in huis heeft! Zojuist ben ik in de kledingkast van Patricia gedoken en vond daar allemaal oude blousjes, jurkjes en truitjes! Enig... laat ik Lous en Lenny eens bellen...dan spelen we vanavond 'Starsistertje'.

Later meer,

Liefs,Mies.

Geen opmerkingen: