donderdag 22 mei 2008

FESTIVAL KOORTS

Lieve Mensen,

Wat hebben we, ondanks dat we wederom niet door zijn naar de finale, een fijne avond gehad! Natuurlijk heeft u dinsdag-avond allemaal naar mijn uitzending gekeken en heeft u kunnen zien dat een vakvrouw van niets iets weet te bakken!!!

De meiden van Einstein waren geweldig en ook de achtergrond-boerka's hadden veel in hun mars. De echte domper was natuurlijk dat we toch naar huis zijn gestuurd. Het liedje was leuk en Hind is een aardig kind maar het wilde niet lukken! Volgend jaar beter!

De NOS bazen waren erg blij dat ik de gehele avond vulde. De show vonden ze formidabel!!! Ja lieve mensen...weer een plusje achter mijn naam.

Hind heeft het momenteel niet makkelijk en ik heb haar vandaag opgewacht op schiphol. Nog voordat ze haar familie kon zien heb ik haar mee getrokken om haar, in mijn armen, te troosten. Ze vertelde me over de vreselijke ervaringen in Servie en wat ze allemaal moest doen met de mannelijke rivalen van alle achtergrondkoren uit diverse landen om haar liedje op het podium te mogen vertolken. Ik ben geschrokken...wat een vuiligheid. Laat ik me volgend jaar maar opgeven om te gaan!!!

Ik heb besloten Hind mee te nemen naar mijn leen-villa om haar te verwennen. Ze heeft koorts en overal uitslag, het arme kind! Ze zit op de bank naast Imca, die vlaggetjes aan het maken is om de huiskamer mee te versieren.

Vanavond kijken we samen de tweede voorronde en voor het avond eten zit er een kalkoen in de braadslee. Dat wordt smullen!

Liefs,
Mies

Geen opmerkingen: