dinsdag 20 mei 2008

SING-ME-A-SONG

Lieve Mensen,

Terwijl mijn vriendinnen, Lenny en Lous, zich uit de naad zweten in een Zwitsers kuuroord, ben ik druk bezig met de voorbereidingen voor vanavond. Gisteren kreeg ik een telefoontje in mijn tijdelijke onderkomen bij de Curry's. Het was de baas van de NOS. Hij zat met zijn handen in het haar en of ik 'even, als all-round-vakvrouw, iets in elkaar wilde gooien voor het songfestival?'.

Lieve mensen, ik wist niet wat me overkwam. Ik zat net lekker de oude afleveringen te kijken van 'de stille kracht'op dvd. Natuurlijk liet ik me niet kennen en nam de opdracht, tegen een forse betaling, aan. Een vakvrouw blijft altijd een vakvrouw!

En nu zit ik hier in Studio C. opgedirkt en al te wachten op mijn gasten van vanavond. Natuurlijk schakelen we over voor het festival zelf maar ervoor en erna is het mijn beurt! Het was moeilijk om bekende Nederlanderse Sonfestival Vedetten te vinden aangezien veel bij Lous en Lenny verblijven. Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij het nichtje van Maribel en een stiefzusje van Ronny Tober. Maar ja...that's entertainment!

Gelukkig waren de meiden van Einstein te porren voor een optreden met een nep-kalkoen en had Imca een oude videoband van Teddy Scholten in de kast liggen. Dana International verzorgt een spetterende finale met de 13 overgebleven boerka-vrouwen uit de geflopte serie van Lous Haasdijk.

Ikzelf zal in galajurk vanaf mijn lopende band het podium op glijden en in mijn eentje een Baccara-medley van 19 minuten vertolken. Ik begin met "Yes sir i can boogie" en eindig met "Sorry i'm a lady" liggend in een bloemstuk met baccara rozen gemaakt door Imca.

Je moet er wat voor over hebben om aan de top te blijven he?
Vanuit studio C. wens ik Hind met haar liedje veel sterkte.

Break a hip en toi toi toi

Liefs, Mies


Geen opmerkingen: