zaterdag 22 maart 2008

BLUE MOVIE REL

Lieve Mensen,

Terwijl Imca aan het bloemschikken was en de chauffeur van Lenny de weg vroeg naar de studio in Aalsmeer gebeurde er iets vreselijks. Mijn medewerkers kregen een telefoontje van Carry T. Ze had de aankondiging van "Blue Movie" zien staan in de programmering voor het Oud-Vedetten- Paasgala. Razend was ze. Ze gilde het uit. Carry wil niet dat haar baanbrekende erotische film uitgezonden gaat worden op TV. Ik persoonlijk begrijp daat niets van. Tegenwoordig is het vrij normaal dat films met een licht erotisch trekje op tv uitgezonden worden. Pas geleden heb ik intens genoten van een film over een vrouw met een gevoelig plekje in haar keel. Maar wie ben ik? Ik ben altijd al vooruitstrevend geweest!

In ieder geval heeft Carry een kort geding aangespannen. Het is nu aan de rijdende rechter om te bepalen of de film uitgezonden gaat worden.

Groet,
Mies B.

2 opmerkingen:

Lenny K. zei

Beste Mies,

Een 'blooper' compilatie misschien? Mag ik deze dan aankondigen?

http://www.youtube.com/watch?v=Ob0N6eDVTSQ

En anders de Blue Lagoon misschien, al haalt die blonde krullebol daarin het niet bij onze eigen Hugo M.!!

Succes en niet te veel stress.

Lenny

Lenny K. zei

Beste Mies,
Mocht er een haas bij de studio afgeleverd worden dan is dat onze Flappie. Graag bij balie 2 laten staan, dan neem ik hem tegelijk met de consumptie bonnen mee.
Voor zo meteen :Toi toi toi meid.

Lenny

PS
Lous heeft 'beeldproblemen'...