dinsdag 25 maart 2008

MIES AANGESLAGEN



Lieve mensen,
Zoals u al hebt kunnen lezen ( bedankt Lenny ) is het Oud-Vedetten-Paasgala op een drama uitgelopen. Terwijl ik, erg moe en uitgeput, het laatste half uur in ging werd ik bedolven onder diverse spullen die van mijn eigen lopende band kwamen afrollen.
Mijn populaire lopende band, die ik al mijn gehele tv-loopbaan overal mee naar toe sleep, ging opeens draaien terwijl ik er achter stond. Ik kon het plasma-scherm net ontwijken maar de koelkast niet. Vastgezet door de koelkast kon ik geen kant meer op. Radiowekkers, ovens en deegrollers vielen op mij! Het was een vreselijk moment.
Momenteel ben ik in een, niet te nader benoemen, ziekenhuis om te herstellen van de schok. Mijn benen zijn er slecht aan toe ( zie foto ) maar de tv-dokter zegt dat het allemaal weer in orde zal komen. Geduld is een schone zaak.


Lieve mensen, maak u niet druk om mij...de Koningin van de vaderlandse televisie zal binnenkort weer tot u spreken.
Groet,
Een minder valide maar trotse Mies B.






Geen opmerkingen: