zaterdag 29 maart 2008

FRANS MOLENAAR OP BEZOEK


Lieve Mensen,


Gistermiddag is Frans Molenaar bij me op bezoek geweest. Wat een enige man is dat! Hij babbelde maar in het wilde weg en ik heb een goede indruk van zijn werk gekregen. Natuurlijk heb ik wel eens een mantelpakje van hem gekocht maar van een echt gesprek met diepgang was het nooit gekomen. Met wat sherry erbij gingen we steeds dieper en dieper op de zaken in. Ik wilde natuurlijk het naadje van de kous weten over de mode-wereld en hij keek erg op van mijn oude showbizzzz roddels. Na een aantal uren zijn we tot een beslissing gekomen.

Er komt een modelijn voor de rijpere vrouw en ik zal het boegbeeld worden!

Mensen ik ben zo enthousiast. Door het dolle heen gewoon!
In een tweede gesprek regelen we de financiele kant van de zaak. De naaisters in China werken ook niet voor niets natuurlijk. Misschien is het mogelijk om een dorp daar te openen. Lenny heeft al intresse om een oud-Hollands-restaurant daar te beginnen... Een combinatie is geen slecht idee.

Binnenkort meer.


Groet,

Mies B.


Geen opmerkingen: