donderdag 20 maart 2008

OUD VEDETTEN PAAS-GALA

Lieve mensen,

Mijn tv-comeback loopt als een hogesnelheidstrein. Gisteren ben ik gevraagd om het "oud vedetten paas gala " te presenteren. Een groot, 24-uurs, live show spectakel vol met oude bekenden van de Nederlandse TV. Op eerste paasdag zal de show van start gaan. Natuurlijk heb ik een vinger in de pap bij de organisatie en zorgde ik ervoor dat het onderdeel met Ria Bremer direct van de lijst geschrapt werd. Ik zei: "Als zij mee doet, doe ik niet mee...". Hieronder alvast een korte impressie van de verschillende onderdelen:

eerste paasdag vanaf 20:00 op Nederland 1 >>>

20:00 Opening door Mies B en kinderkoor "De Leidse Sleuteltjes"
20:30 The return of Telebingo ( speciale gast Pleunie T. )
22:30 Live via Satelliet "Babelonie" ( co-presentatie Loes H. en Mies B. )
23:30 Polsstok hoogspringen presentatie Ria B. -afgelast-
00:30 Blue Movie met Carry T. ( adults only )
02:30 De Late Lien Show special met Wieteke v D.
04:15 Hoogtepunten uit de 5-uur show ( presentatie Mies B. en Viola H. )
05:00 Stuif eens in presentatie Ria B. - afgelast-
06:30 Nederland in Beweging compilatie met Olga C. en Carl N. + kinderkoor
07:30 Commercial Stichting Correlatie door Hans v W.
07:35 Goedemorgen Nederland speciale editie ( presentatie Astrid J. )
09:00 the return of KoffieTijd ( presentaie Hans v H. / Mireille B. en Mies B. )
11:30 Op visite bij Lenny K. ( oude songfestival compilaties )
13:00 Ren je Rot voor Unicef ( presentatie Martin B. en Mies B. )
16:00 Back 2 Back film matinee "wat zien ik & haar van boven"
19:00 Afsluitend Paas-Gala ( presentatie Mies B. )
20:00 Onthulling van het oud-vedetten-momument in Aalsmeer.

Zo ziet u maar lieve mensen, Mies is terug. Deze tijden herinneren me aan de tijd van OPEN HET DORP. Ik was uitgeput na die uitzending. Het programma schreef geschiedenis!!!

Graag wil ik een ieder bedanken die deze comeback mogelijk maakt.

Kijken hoor!!!

Groet,
Jullie Mies B.


2 opmerkingen:

dick zei

lieve Mies,

Meid wat een mega come back is dat zeg! het lijkt wel of heel de show om jou draait, dat heb je super gedaan!
Meid we zijn weer helemaal back in business , en dat op onze ouw dag!
heerlijk om weer centjes te hebben en alles te kunnen kopen wat we willen.

ik zie alleen een foutje staan Mies, ren je rot met ria b., is zij nog steeds op vrije voeten?

Heb je trouwens tijdens je drukke werkzaamheden, nog met lenny khoer gesproken? ze heeft ons gevraagd om mee te gaan naar peking in 2010, jij mag daar een dorp openenen(waar je goed in bent!), en ik mag samen met lenny de presentatie op me nemen!! is het niet geweldig, ik vind dat we dit moeten doen!
wat jij?

Lieverd, zou jij de video voor mij in kunnen instellen?of komt je hele marathon op dvd? want ik wil niets missen van je!

ik zeg maar zo:toi toi toi (een oud artiesten gebruik!)

Dikke kus van je eigen Lous,

Lenny K. zei

Beste Mies,

Geweldig en wat heerlijk dat ik die eurovisie compilatie mag doen. Ik heb meteen mijn jurk naar de stomerij gebracht. Die mottenballengeur moet er uit natuurlijk. Het is een compilatie van 'winnende' liedjes neem ik aan? Aan 'loosers' als Anneke G. en Thérèse S. hebben we natuurlijk niets!
Zal ik een 'appel-crumble' bakken voor bij de koffie of zorgen Hans en Mireille daar al voor?

Paasgroetjes,
Lenny

P.S.
Is dit een officiële gelegenheid waarbij je je lintje mag opspelden?