woensdag 12 maart 2008

MIES "TV COMEBACK"

Lieve Mensen,

Aangezien mijn lieve vriendin Lous H in Afrika zit met haar artiesten-vriendinnen heb ik momenteel nogal wat vrije tijd. Ik heb besloten mijn tijd goed te besteden en terug te keren naar TV-land. Natuurlijk ben ik nooit weg geweest maar het was vrij stil om mij persoon.

Lous H. en haar vriendinnen lanceren binnenkort hun TV-programma " Wie van de 3 " in Afrika. Een wild plan, net als het leven daar! Ik ga mijn comeback maken met mijn programma "1 van de 8". Mijn goede vriend Bob Bouma gaat het produceren.

Al jaren zijn wij erg close. Soms te close ( vooral na wat wijn ). Hij vond het een schitterend idee aangezien hij graag werkt met cijfers en letters.

Binnenkort zal de lopende band arriveren op de luchthaven schiphol. Per vergissing is mijn oude lopende band naar Afrika gezonden. Lous H. doet er momenteel alles aan om deze weer naar Nederland te krijgen en dan kunnen we aan de slag.

Ja, lieve, lieve mensen,
Binnenkort zal ik weer stralen als groot tv-diva.

Groet en een traan,
Mies B.

Geen opmerkingen: