maandag 24 maart 2008

PAASGALA SUCCES


Lieve Mensen,

Het Oud-Vedetten-Paasgala is een succes. Terwijl ik dit schrijf gaan we de laatste uren van het gala in. Ik ben best moe. Het is niet niks om 24 uur te presenteren. Vroeger ging het mij toch beter af.

Even een paar opmerkingen van huishoudelijke aard. De live-satelliet verbinding met Loes in Zuid-Afrika is helaas mislukt. Gelukkig konden we Imca zover krijgen een paar hits te zingen tussen het bloemschiiken door om de tijd te vullen.
Er zijn tevens 300 paashazen naar de studio gebracht. 1 daarvan is van Lenny K. De overige 299 hazen kunnen vanaf morgen aan balie 2 meegenomen worden door dierliefhebbers. Momenteel zijn Patty, Marga en Jose bezig de loslopende hazen te vangen. Veel hazen zijn losgebroken en lopen nu vrij rond in de studio.
Blue Movie is uitgezonden. Carry T. had geen poot om op te staan. De rijdende rechter heeft zijn uitspraak gegeven. Het Nederlandse volk heeft kunnen genieten van Carry T. in deze oude, licht erotische rol!

Hoewel ik hoorde dat Ria B. weer op vrije voeten is heeft ze zich ( nog ) niet in de studio laten zien om roet in het eten te gooien. Laten we hopen dat ze zich de komende ( laatste ) uren van dit paasgala niet laat zien.
Lenny schitterde met haar jurk en songfestivalcompilatie.

Mensen wat kan ik nog meer vertellen? Het Oud-Vedetten-Paasgala loopt als een trein.

Groet,
Mies B.




1 opmerking:

W. Dobbe zei

Tante Willy is boos.