dinsdag 25 maart 2008

DREIGBRIEF



Lieve mensen,
Terwijl mijn herstel nog even op zich laat wachten werd ik zeer onaangenaam verrast door een vreselijke dreigbrief. Natuurlijk ben ik direct naar de politie gegaan. Althans zij kwamen naar mij omdat ik nog steeds in het ziekenhuis lig. De adjudant adviseerde mij het grote publiek in te schakelen. Uw hulp is dus dringend gewenst.

Hieronder publiceer ik de brief die heden tot mij kwam. Als er iemand informatie heeft neem dan zo snel mogelijk contact op met een politie-bureau in de buurt.

Veel liefs,
Een herstellende Mies.

MIES: wie van de drie?



Ik ben Ria en ik drukte op de knop van de lopende band toen jij er achter stond!
Als je je kop op tv laat zien, hak ik 'm eraf!!!
Groet, je collega Ria ( nieuwe tv-koningin van Nederland )









1 opmerking:

Lenny K. zei

Vlak Ria Visser niet uit. Tegenwoordig 'collega' presentator en zuur dat jij en niet zij mee naar Peking gaat...
Ria Lubbers...