zondag 16 maart 2008

RIA B TERREUR



De politie in uw woonplaats vraagt uw aandacht voor het volgende:

Herkent u deze vrouw op de foto en heeft uw aanwijzingen over haar verblijfplaats neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Lieve Mensen,
Vandaag vond ik het welletjes. Het feit dat Ria Bremer de lopende band had gestolen uit mijn tv-show "1 van de 8", kon ik nog overheen komen maar dat ze ook zo brutaal is geweest om de stoel te roven van mijn spectaculaire show "in de hoofdrol" ging mij te ver!

Na mijn aangifte van dit feit bij het politiebureau in Aalsmeer is het bovenstaande perbericht uitgebracht. Help ons deze dievegge op te sporen.

Groet,
Mies B.

Nb: Ze is het laatst gezien in Zuid-Afrika. Lous als jij iets meer weet, laat het mij dan ook weten.

1 opmerking:

Lenny K. zei

Beste Mies,
Ben jij te porren voor het openen van het olympisch dorp deze zomer in Peking? Géén stapelbedden, wel je eigen gasmasker meenemen. Die heb je vast wel gezien je 'folie spelletjes' op de lopende band thuis.
Groet,
Lenny