vrijdag 28 maart 2008

FITNA : THE GAMESHOW?

Lieve mensen,

Na een aantal dagen in het ziekenhuis, ben ik nu weer thuis. Ik voel me heerlijk en lopen lukt weer. Tijdens mijn verblijf heb ik ook gelijk mijn face laten liften. Dus ik ben weer zo goed als nieuw!

Vanochtend, ik zat aan mijn champagne ontbijt, ging de bel. Er stond een man voor mijn deur. Blonde haren en en zuur gezicht. Eerst herkende ik hem niet maar toen hij in een zacht Brabants accent begon te spreken wist ik dat het Geert W. was. Nog voordat ik de deur wilde dicht gooien stond hij al binnen en vroeg of ik misschien mee wilde doen met zijn nieuwe project: Fitna: the Gameshow en of hij de lopende band mocht lenen. Hij wilde mijn populaire band gebruiken om er mensen van allerlei geloofsovertuigingen af te laten rollen. Een kandidaat zou dan moeten raden uit welk land die persoon afkomstig was. Bij ieder juist geraden antwoord krijgt de persoon in kwestie een bladzijde uit een heilig boek naar keuze!

Mensen ik werd razend. Hoe durfde deze man zomaar bij mij binnen te komen? Hoe haalde hij het in zijn hoofd mijn ochtend te verpesten. Na een ferme slok champagne heb ik hem de deur gewezen. De laatste woorden die ik hoorde waren deze: " Dan probeer ik wel bij Lenny een poot tussen de deur te krijgen. Samen maken wij dan Fitna : the Musical " Ik hoop niet dat Lenny erin trapt.

Even een vrolijke noot. Momenteel ben ik met de voorbereidingen bezig voor een kledinglijn. Mijn manager stelde het voor, aangezien bijna iedere bekende BN-er er eentje heeft. Het moet een kledinglijn worden voor de rijpere vrouw. Frans Molenaar komt vanmiddag op bezoek.

Tot snel,
Een herstelde, vrolijke Mies B.

1 opmerking:

Lenny K. zei

Lieve (mag inmiddels wel hè?) Mies,

Bedankt voor je waarschuwing. Bij mij in de tuin staan inmiddels heuse Masai krijgers op wacht. Ze prikken hun speren in alles wat peroxide blond is. Hun medicijnman doet inmiddels hetzelfde met naalden in een blond voodoo popje.

Liefs,
Lenny