zondag 30 maart 2008

KLEDINGLIJN PRIMEUR


Lieve mensen,
Vandaag mag ik jullie een primeur bekend maken. Frans M. heeft mij een foto toe gezonden van zijn eerste gala-jurk voor mijn nieuwe kledinglijn voor de rijpere vrouw.



Het is een prachtige jurk! Met bloed, zweet en tranen werkt hij aan mijn kledinglijn. Zelf heb ik ook niet stil gezeten. Ik ben bezig met de media-launch. Mijn kleding lijn moet natuurlijk een succes worden. Mijn collega en vriendin Carry. T. helpt me om een reclame spotje in te spreken. We hebben het incidentje over Blue Movie besproken en besloten er een bak met zand overheen te gooien. Carry vind het leuk om te doen en de centjes heeft ze hard nodig nu haar spaarpotje leeg is. Na het succes van "Zeg eens Aaa" had ze aardig wat geld. Het schijnt dat ze nu niets meer heeft. Zielig hoor! Met veel enthousiasme spreekt ze nu mijn spotje in. Ze heeft zo'n herkenbare stem die door merg en been gaat.

Jullie zien...Mies is helemaal terug en heeft de touwtjes weer in handen! Ik hoorde dat de gezochte Ria B. is opgepakt en dat is een hele opluchting. Jammer dat mijn collega en vriendin Lous nog steeds in Afrika zit en de satelliet verbinding niet tot stand komt.
Ik hoor Carry gillen. We gaan nu naar het reclamespotje luisteren dus ik hou het kort.

Jullie,
Mies B.

2 opmerkingen:

Lenny K. zei

Heel mooi Mies. Tijdloos oranje/rood, net als mijn 'troubadour' jurk. Natuurlijk is deze iets sjieker en rijper.
Enige reactie van Joop op het stamppotbar idee?

Kus,
Lenny

Lenny K. zei

Mijn manager riep meteen bij het zien van de jurk, "PLAGIAAT, IT'S A LENNY"

Hij gaat met Molenaar aan tafel voor een verdeling van de winst...