zaterdag 15 maart 2008

CHARITY MUSICAL


Lieve Mensen,


Bedankt voor al die lieve berichten over mijn terugkeer op de tv. Als oud-diva is het mijn taak om ook iets terug te doen voor de maatschappij. Natuurlijk open ik veel dorpen en sluit ik deals in de gehandicapten-branche maar is dat genoeg?


Gisteren ben ik op pad gegaan voor de stichting "Help de huisvrouw de lente in." Veel huisvrouwen hebben het moelijk. Een seizoens-schakeling is vaak de druppel die de sop-emmer doet overlopen. Samen met mijn collegaatje Imca Marina ging ik van deur tot deur. Ons collecte busje zat propvol. En wat denken jullie? We hebben 50.000 euro opgehaald. Imca kon helaas niet bij de overhandiging van de cheque zijn omdat ze een windmolen uit haar tuin moest verwijderen maar de huisvrouwen waren er erg blij mee.


De huisvrouwen zijn verrast met een geweldige musical. Mijn dank gaat natuurlijk uit naar alle medewerkers en in het bijzonder naar Willem N. Het was een geweldige avond!


Zo zie je maar, lieve mensen, een betere toekomst begint bij jezelf! Help elkander helpen!


De huisvrouwen zijn na het zien van de musical met bussen gebracht naar een rustoord in voormalig Oost-Duitsland om eens lekker bij te komen. Ik ga door met mijn tv-comeback!


Binnekort meer comeback-nieuws.


Groet,

Mies B.



Geen opmerkingen: