woensdag 12 maart 2008

RIA EN MIES


Lieve Mensen,


Mijn tv-comeback is momenteel in volle gang. Een diva-trein kun je niet stoppen!

Het lijkt wel of alle oude tv presentatrices het voorbeeld van Lous willen volgen.


Gisteren sprak ik Ria Bremer op een AVRO-meeting en zij sprak vol lof over Lous Haasdijk. Ria volgt Lous op de voet in Afrika. Ze is zelfs even daar geweest om polshoogte te nemen.

Ria kwam gelukkig op mij over maar ik voelde toch enige jaloezie. Waarom heeft Loes zo'n geluk in Afrika? Waarom ik niet?


Vele oud-omroepsters weten dat Ria Bremer na "vingers aan de pols" in een diep gat is gevallen. Drank en drugs waren het gevolg. Ze probeerde over mijn rug een plaatsje te bemachtigen op de digitale satelliet-snelweg tussen mij en Lous Haasdijk. Gelukkig had ik haar door en wees ik haar af.


Ria, als je voor een gouden stuiver geboren bent zul je nooit een kwartje worden!!!


Ik hoop niet dat Ria Bremer in de weg zal staan tussen een goede satelliet-verbinding tussen Lous Haasdijk en ondergetekende.


Veel liefs en bedankt voor alle bloemen,

Mies B.

1 opmerking:

dick zei

Lieve Mies,

Wat heerlijk vriendin dat het zo gaat met je gaat!!!
Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat iedereen weer populair aan het worden is, maar toch kan niemand tippen aan onze kwaliteiten.
Ria Bremer is aardig hoor, maar pas op! Ze stak zo een mes in je rug, om daar weer een uitzending over te kunnen maken. Ik ben blij dat jij de kwaliteiten hebt om dit gelijk door te hebben.

Lieve Mies ik mis je zo vreselijk hier in Kaapstad, het is leuk hoor met Therese, Martine en Sonja, maar jij, kunt net als ik zo makkelijk je aanpassen en je schouders er onder zetten, nou die meiden weten echt niet wat hard werken is.

Natuurlijk weet ik ook wel dat wij meerdere shows per week deden, en dat zij maar 1 show per week hoefden te doen, maar toch....
ik denk dat vandaag of morgen hier echt de pleuris uitbreekt als ze zo doorgaan, het zit me tot hier!!!!

Ik moet nu weer verder want ik zie dat Sonja weer naar de bar loopt voor een drankje, en het is hier nog maar 09.20 uur, dus daar moet ik een stokje voor steken!

Als ik meer tijd heb, schrijf ik je uitgebreid over m'n belevenissen!!!

Dikke kus en lieve groeten,

Je hartsvriendin,

Lous

PS Heb jij lisette Hordijk nog gesproken?