donderdag 24 april 2008

1 DOT MAAKT NOG GEEN ZOMER

Lieve mensen,


Wat fijn om weer terug te zijn in Nederland en het normale leven weer op te pakken. Adele en ik zijn nog twee dagen door gegaan met ons Frans terras. Mireille heeft, nadat we alle spullen hadden opgeborgen, lekker blijven plakken. Inmiddels is ze weer terug naar haar geboorteland om haar nieuwe cd te promoten. Adele en ik hebben de rommel opgeruimd. Je kunt natuurlijk niet zo'm superster laten meehelpen. En nu...nu ben ik weer heerlijk thuis in het Gooi.


Vanochtend belde Angela G. mij op compleet in tranen. Het geplande concert, in de zomer, van de dots dreigt niet door te gaan. De dots hebben ruzie. Het schijnt dat Esther, Ria achterna gezeten heeft met een gourmetstel. Ze waren lekker met z'n zessen aan het gourmetten om hun geplande concert te vieren en Esther hoorde van Patty dat Ria achter haar man aan zat. Het vuil was niet van de lucht. Patty werd bij haar haren gegrepen en Angelica moest het ook ontgelden omdat iedereen vond dat ze een slet was. Kortom: De dots hebben ruzie. Angela Groothuizen, die al haar spaargeld in dit concert gestoken heeft was niet meer tot bedaren te brengen aan de telefoon. Ik stelde voor, om in het ergste geval, de dames van Luv maar weer eens van stal te halen maar dat zag Angela niet zitten. Maar ja, 1 dot maakt nog geen zomer!

Ik begreep natuurlijk dat Angela een luisterend oor nodig had maar ik had er geen zin in. Mijn hoofd is bij mijn collega-vakvrouw/ vriendin Lous. Ze is naar het bos vertrokken om uit te rusten en daarna heb ik niets meer van haar vernomen. Mijn tijd vulde ik met Adele maar daar raak je, hoe leuk ze ook doet, ook snel op uitgekeken. Het is rustig in het Gooi, zeker nu Lenny nog steeds met een zonnesteek thuis moet blijven.

Maar lieve mensen, een vakvrouw moet door. Morgen heb ik een afspraak met Leontien van Morsel. We gaan een benefietje geven voor het gevallen vrouwen huis.

Liefs,

Mies

Geen opmerkingen: