vrijdag 11 april 2008

BERICHT UIT TELEGRAAF

chemische reactie met brillen van goed doel
van onze verslaggever Ria B.

-kaapstad-

De actie van de voormalige presentatrices Lous H. en Mies B. om brillen te sturen naar Afrika is uitgelopen op een drama. Naar het schijnt zijn de brillen, voor het opsturen, behandeld met een schoonmaakmiddel. Dit middel heeft een negatieve uitwerking op de donkere huid. De chemische reactie die volgt bij het opzetten van de bril is ernstig tot zeer ernstig te noemen. Momenteel worden er in de weinige ziekenhuizen de eerste slachtoffers van deze ramp binnengebracht.

Onder de slachtoffers zijn veel kinderen. De kinderen waren in eerste instantie erg blij met hun nieuwe, tweedehands, bril geschonken door het presentatie-duo maar de stemming sloeg vrij snel om in paniek. Moeders sleepten hun kinderen terug naar het uitdeelpunt van de schadelijke brillen maar dat was verspilde moeite. De medewerkers konden niets doen. Wel werden er foto's van bekende Nederlanders uitgedeeld om het leed iets te verzachten.



Wetenschappers staan voor een raadsel aangaande het chemische proces en het schoonmaakmiddel wat de reactie veroorzaakt heeft. Terwijl de slachtoffers binnen stromen zijn zij haastig op zoek naar een medicijn om de pijn en het leed te verhelpen.


Van de voormalige presentatrices ontbreekt ieder spoor. Naar het schijnt bevind het tweetal zich in Frankrijk om bij te komen van een slopende en zeer succesvolle loopbaan op de Nederlandse TV. Een ieder die informatie heeft over de verblijfplaats van het tweetal wordt vriendelijk verzocht om contact op te nemen met het dichtbijzijnde politie bureau.

Deze journaliste houdt de vinger aan de pols!

3 opmerkingen:

dick zei

Help Mies,

wat een ellende! daar zal Ria B wel weer achter zitten, zij doet al jaren er alles aan om onze carriere kapot te maken! we moeten een plan bedenken om haar eens een hak te zetten.

ik heb contact gehad met de tros tv dokter en hij is onderweg naar de grote schuur ziekenhuis in kaapstad, om daar patienten te helpen!

Lieve mies, ik neem snel nog een sherry om de eerste pijn te verzachten!

xxx Lous

dick zei

Ik denk dat er een dierenverdelgingsmiddel is gebruikt ,ipv een schoonmaakmiddel.
Ik denk dat er oogdruppels verkrijgbaar zijn in Amerika,die na dagelijks gebruik veel patienten zal verlossen van hun oogkwaal ,maar dat weegt niet op tegen de kostenplaatje die aan het medicijn hangen .daarbij is het erg schaars .
Misschien is er een recept in het boek van Klazien uit Zalk ,te vinden die dezelfde werking heeft als dat dure medicijn uit Amerika.
Met vriendelijke groet
een trouwe lezer van je Blog

Febe Anouk zei

Nadat mijn vriend van een jaar het met me had uitgemaakt, kon ik nauwelijks praten zonder te huilen. Ik voelde me verblind en wist niet wat ik moest doen. Ik wist niet of ik hem terug kon krijgen en de angst was ondraaglijk. Ik zocht het internet af en na het lezen van talloze artikelen en websites over spreuken, kwam ik Heer Zakuza nummer + 1 (740) 573-9483 tegen. Ik wilde onze relatie terug en daarom wilde ik ervoor zorgen dat ik alle mogelijke begeleiding en middelen had om dat te doen. Heer Zakuza verzekerde me dat mijn vriend bij me terug zou komen. Dus ik volgde de instructies en plannen die Heer Zakuza voor me had opgesteld en binnen 48 uur waren we weer bij elkaar en we zijn zo verliefd! Ik weet dat het niet altijd zo snel gebeurt, maar Heer Zakuza zei dat hij spreuken effectief zijn en dat deed het ook! Ik ben zo dankbaar en ik kan zeggen dat als je het uitgemaakt hebt en die persoon terug wilt krijgen, Heer Zakuza de beste is! Ik zal nooit vergeten hoeveel hij me heeft geholpen! E-mail hem nu via: lordzakuza7@gmail.com