donderdag 17 april 2008

VANESSA IS DOLL

Lieve mensen,
Terwijl de voorbereidingen voor het tv-spektakel in volle gang zijn is mij wat ten gehore gekomen wat ik jullie beslist niet mag onthouden. In navolging van mij, komt Conny H. ( vroeger bekend als Vanessa ) met haar eigen poppen-campagne.
Ze heeft drie poppen laten maken en ze liggen, als het goed is, vanaf morgen in de winkel. Het zou gaan om de volgende drie varianten:

* De "upside-down" doll. ( een speciale duikel-pop voor in het water)
* De "obsession" diva. ( een mode-pop in tijgerlegging en push-up behaatje )
* De "I'm here 4 u" moeder ( een pop met schort en 8 bruine kinderpopjes)

Het is toch werkelijk van de zotte dat zo'n diva met mijn idee aan de haal gaat? Natuurlijk heb ik direct Hans gebeld maar die gaf geen commentaar over de zaken van zijn vrouw. Wel zou hij me, als goedmakertje, drie oude lp's van zijn vrouw toesturen maar die heb ik al!

Binnenkort meer,
Groet,
Mies

Geen opmerkingen: