woensdag 2 april 2008

ADELE'S DOOS






Lieve mensen,





Wat heb ik vanmiddag gelachen tijdens de "blijvend applaus" uitreiking. Dit jaar ging het fraaie beeldje naar Adele B. Ze nam hem in ontvangst met veel bombarie zoals altijd. We kennen haar niet anders!

Na de uitreiking sprak ik met haar over haar "doos". Zo noemt ze haar garagebox in het centrum van Bloemendaal. Veel bekende Nederlanders maken gebruik van Adele's doos. Zo heeft Gerard Joling zijn oude stropdassen daar opgeborgen en verbergt Manon T. haar prive-foto's daar.


Adele was zo lief om 300 jurken en 400 hoeden van mij te herbergen in haar doos. Deze spullen waren een overblijfsel van het "Frans Molenaar fiasco ". Ik wist er gewoon geen raad mee. Binnenkort komt mijn lopende band terug uit China en dan is mijn villa weer meer dan vol

Wat fijn om zo'n goede showbizz collega / vriendin als Adele te hebben. Ik ben benieuwd hoe mijn vriendin Lous het in Zuid-Afrika heeft. Binnenkort komt ze weer terug in Nederland en ik kan niet wachten om al haar verhalen te horen. Lenny K. heeft het er maar druk mee zoals te lezen is op haar blog. Ze heeft doorlopend visite in haar suite, probeert een paranormale gave te ontwikkelen, is oma en zingt ondertussen gewoon door.



Ik hoop niet dat ze teveel hooi op haar vork neemt. Het is niet niks om dat allemaal te ondernemen op haar leeftijd. Van Patty B. hoorde ik dat ze tijdens haar laatste optreden, achter de schermen, naar adem stond te happen. Als dat maar goed gaat?

Zelf heb ik niets te klagen. Ik trek nog wel wat met mijn rechterbeen na mijn ongeluk op het Paasgala maar dat mag geen naam hebben. Op mijn oude dag loop ik nog steeds veel BN-feestjes af. Een mens moet toch bijblijven en voor je het weet vul je weer een doos.

Groet,
Mies B.




Geen opmerkingen: