zondag 13 april 2008

AVRO HELPT LOUS EN MIES

Lieve mensen,

Wat fijn om contacten in showbizz-land te hebben. De AVRO heeft geholpen het probleem met de giftige brillen te verhelpen. Omdat ik natuurlijk jaren voor deze omroep gewerkt heb, zijn ze een actie begonnen om mijn naam te zuiveren. Ze hebben zelf de 'rijdende rechter' ingeschakeld voor advies. Hij adviseerde dat Ria Bremer aan de tand gevoeld moest worden. Zij heeft natuurlijk veel ervaring met ziekten en andere nare zaken na al die jaren 'vinger aan de pols'. Ria bleek meer over de zaak te weten. Het was Ria geweest die de tank met giftig afval in de villa van Rik gezet heeft. Lous en ik zijn bij de neus genomen, of liever gezegd aan de pols gepakt! Dat loeder wist dat Lous en ik na een aantal glazen niet meer helder kunnen nadenken en het gistige spul zouden gebruiken voor het schoonmaken van de brillen. Ria wilde op deze manier dubbel scoren. Wij een slechte naam en zij weer in de belangstelling voor een nieuwe serie 'vinger aan de pols met Ria Bremer'. Gelukkig doorzag de AVRO dit sluwe plan en hebben Ria Bremer voorlopig opgeloten in de 'gouden kooi' van RTL. De rijdende rechter moet zijn vonnis nog laten gelden maar onze naam is gezuiverd!


"Mijn vonnis zal bindend zijn voor alle partijen. Ria B. is in voorlopige hechtenis tot mijn vonnis. Mies en Lous hebben niets met deze gif-zaak te maken. Ik stel voor dat zij smartegeld krijgen in de vorm van een avondvullend programma op de Nederlandse tv a.s zaterdag. Mies en Lous hebben genoeg geleden. Het is tijd voor plezier. Dat is mijn voorlopige uitspraak en hier moet u het mee doen!"


Lieve mensen,

U begrijpt dat Lous en ik opgelucht zijn. In de villa van Rik zijn we momenteel plannen aan het maken voor een avondvullend programma op de Nederlandse tv. Het zal een live show worden met vele sterren. Lous belt al vrolijk in het rond. We hebben er weer zin in! Een aantal bekende Nederlanders zijn al naar de villa toegekomen om ons te feliciteren. Momenteel zwemt Penny de Jager al in ons riante bad. Zij is erg blij voor ons.

" Ik ben zo blij voor de dames. Tijdens het laatste spektakel 'in de hoofdrol mer Lous' heb ik ze goed leren kennen. Het zijn enige meiden op leeftijd. Vroeger kwam ik ze ook wel tegen achter de schermen of in de kantine maar tot een echt gesprek kwam het nooit. Ik was altijd druk in de weer met Ad Visser en de dames hadden hun eigen programma's maar tegenwoordig hebben we een fijn contact. Ik heb al laten weten dat ik mijn volle medewerking verleen op zaterdag. Ze verdienen het. Mies heeft zoveel gedaan voor de Nederlandse televisie en Lous is gewoon een vakvrouw in hart en nieren. Die Ria Bremer, daar heb ik altijd al moeite mee gehad. Ik ben blij dat ze voorlopig opgesloten zit. Bah, het is een ziek persoon. Laten we hopen dat de show van a.s zaterdag een succes zal worden en dat het gehele land kijkt."
Zo zie je maar wat goede contacten belangrijk zijn in het leven. Lous en ik zullen deze week plannen maken voor een spetterende show. We zullen doorgaan!
Liefs,
Mies

Geen opmerkingen: