donderdag 3 april 2008

MIES-POP SOLD OUT!

Lieve mensen,


Wat een kleine advertentie niet allemaal kan doen? Gisteren publiceerde mijn manager een advertentie op mijn blog en in de landelijke dagbladen om de mies-pop aan de man te brengen en vandaag waren ze allemaal uitverkocht! Er is een ware run geweest deze ochtend. Bejaarden stonden in de rij om de pop aan te schaffen. Enkele mensen werden onder de voet gelopen en werden met lichte verwondingen per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Ze verkeren allemaal buiten levensgevaar.


Dank u, lieve, lieve mensen voor het aanschaffen van mijn pop! Voor alle mensen die zonder pop naar huis moesten...wees gerust: Een team van Koreanen werkt momenteel aan een nieuwe partij. Binnenkort zijn ze weer overal te krijgen.


Vandaag ben ik de straat op gegaan om aan mensen te vragen wat ze van de pop vonden. Hieronder een aantal korte reacties:


"Geweldig die miespop! Leuk voor al mijn adoptie kinderen. Ik denk dat Hans er ook blij mee zal zijn! "




"Oude tijden herleven met deze mies-pop. Enig die
mini-lopende band. Mijn vrouw is er ook blij mee."







"Jammer dat de pop uitverkocht is. Ik heb er nu geen. Maar ja...Gelukkig heb ik mijn gitaar nog. Ik moet opschieten, zometeen krijg ik visite."



"Ik heb die stink-pop niet gekocht. Daar ga ik mijn goede geld niet aan uitgeven. Mijn hand op de knip en mijn vinger aan de pols zeg ik altijd! "


"Wat een enige pop. Ik lijk er een beetje op! Vanavond gaan we samen door de wei huppelen. Jammer dat het make-up-setje niet meer te krijgen was. Ik verheug me er op om met de mies-pop te spelen! "




Tot een volgende keer,
Veel liefs,
Mies B.

1 opmerking:

Febe Anouk zei

Nadat mijn vriend van een jaar het met me had uitgemaakt, kon ik nauwelijks praten zonder te huilen. Ik voelde me verblind en wist niet wat ik moest doen. Ik wist niet of ik hem terug kon krijgen en de angst was ondraaglijk. Ik zocht het internet af en na het lezen van talloze artikelen en websites over spreuken, kwam ik Heer Zakuza nummer + 1 (740) 573-9483 tegen. Ik wilde onze relatie terug en daarom wilde ik ervoor zorgen dat ik alle mogelijke begeleiding en middelen had om dat te doen. Heer Zakuza verzekerde me dat mijn vriend bij me terug zou komen. Dus ik volgde de instructies en plannen die Heer Zakuza voor me had opgesteld en binnen 48 uur waren we weer bij elkaar en we zijn zo verliefd! Ik weet dat het niet altijd zo snel gebeurt, maar Heer Zakuza zei dat hij spreuken effectief zijn en dat deed het ook! Ik ben zo dankbaar en ik kan zeggen dat als je het uitgemaakt hebt en die persoon terug wilt krijgen, Heer Zakuza de beste is! Ik zal nooit vergeten hoeveel hij me heeft geholpen! E-mail hem nu via: lordzakuza7@gmail.com