vrijdag 11 april 2008

BRILLEN VOOR AFRIKA SUCCES



Lieve Mensen,




De actie die Lous en ik gestart zijn is een succes. Mensen leveren massaal hun brillen in bij de trefpunten in Nederland. Het is dringen hoor! Iedereen wil zijn bril schenken aan ons goede doel.
De eerste brillen zijn al in Afrika aangekomen. De mensen zijn ons erg dankbaar!
Van al die vrolijk rondkijkende gezichten krijg ik dorst. Ik vermaak me prima in de villa van Rik ( op een geheime locatie ). De meiden/vakvrouwen die hier rondlopen komen geheel tot rust! Lous straalt en ook Imca, die zojuist is aangekomen is, loopt vrolijk in het rond. Het is fijn om even tot jezelf te komen hier. Rik is enorm attent en doet werkelijk alles om het ons naar de zin te maken. Deze lieverd kookt, maakt schoon en haalt onze lege glazen op. Wanneer ik naar hem kijk, smelt mijn hart. Rik is ook al op leeftijd maar zijn charmes heeft hij nog steeds. Een oude vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Gisteren zag ik hem flirten met Lous. Zij was een klein beetje tipsie en daar maakte Rik gretig gebruik van, die arme ziel. Natuurlijk ben ik niet een persoon die over een andere vakvrouw zou roddelen maar ik kan jullie vertellen dat ze het heel gezellig hebben gehad samen!

Terwijl ik Rik zag flirten moest ik ineens denken aan al die showbizzz mannen die mijn hand durfden te vragen in vroegere dagen. Natuurlijk noem ik geen namen maar het waren er veel! Dat kan ik u verzekeren. Mijn telefoon bleef overgaan. Zeker na mijn optreden in "open het dorp". Ik had de harten gestolen van bijna alle mannen in Nederland. Mijn tranen, achter een bos rozen, beroerde menig mannenhart!

Lieve mensen, ik zou nog zoveel kunnen schrijven maar Berdien Stenberg geeft zometeen een optreden in de villa. Rik is zo lief geweest om haar met fluit en al over te vliegen.
Rest mij niets anders dan jullie "rondo rouseau" groeten toe te wensen.
Liefs Mies B.

ps: Lenny, zou jij Adele even willen bellen. Ik heb hier geen bereik. Wil je haar vragen mijn poes eten te geven? Je bent een schat! Beterschap...kusje Mies!


1 opmerking:

Lenny K. zei

Beste Mies,
Zoals altijd vind Adele het een genot om met je poes te spelen.

Lenny