dinsdag 8 april 2008

IN DE HOOFDROL

Lieve Mensen,

Terwijl mijn pop-verkoop door het dak gaat, ben ik ondertussen bezig met de voorbereidingen van de uitzending "In de hoofdrol / reprise Lous Haasdijk". Vanavond zal het spektakel op de Nederlandse buis losbarsten!! Zoals jullie weten heeft mijn vriendin en sterpresentatrice Lous Haasdijk drie weken vastgezeten in gevangenis in Afrika wegens opzettelijke diamantroof. Mijn vriendin treft natuurlijk geen blaam. In de uitzending van vanavond zal zij al haar avonturen uit de doeken doen. Paris Hilton is gekomen om het gevangeniskostuum van Lous aan het grote publiek te tonen. Voor een paar consumptiebonnen is zij overal voor te porren.

Tevens maken in deze show de volgende sterren hun opwachting: Martine B. / Joke B. / Hans v W. / Corry K. / Lisette H. en Patty B. Ook Lenny ( ons meditatie wonder ) zal haar opwachting maken. Natuurlijk presenteer ik de hele boel aan elkaar.

Het zal een fantastische en spraakmakende uitzending worden met tal van verrassingen. Imca heeft al aangegeven de bloemstukken te willen maken en Carry zal opkomen als Mien Dobbelsteen. Natuurlijk komen er veel mensen uit Lous haar verleden over de vloer om ons te vermaken met 'nog nooit eerder gehoorde' verhalen.

Lieverds, ze zijn nu het geluid aan te testen en ik moet helpen de lopende band neer te zetten. Tot vanavond op TV!!!

Groet,

Mies B.

> Na de uitzending zal ik met een aantal showbizz vriendinnen naar de villa gaan van Rik Felderhof. <


1 opmerking:

Febe Anouk zei

Nadat mijn vriend van een jaar het met me had uitgemaakt, kon ik nauwelijks praten zonder te huilen. Ik voelde me verblind en wist niet wat ik moest doen. Ik wist niet of ik hem terug kon krijgen en de angst was ondraaglijk. Ik zocht het internet af en na het lezen van talloze artikelen en websites over spreuken, kwam ik Heer Zakuza nummer + 1 (740) 573-9483 tegen. Ik wilde onze relatie terug en daarom wilde ik ervoor zorgen dat ik alle mogelijke begeleiding en middelen had om dat te doen. Heer Zakuza verzekerde me dat mijn vriend bij me terug zou komen. Dus ik volgde de instructies en plannen die Heer Zakuza voor me had opgesteld en binnen 48 uur waren we weer bij elkaar en we zijn zo verliefd! Ik weet dat het niet altijd zo snel gebeurt, maar Heer Zakuza zei dat hij spreuken effectief zijn en dat deed het ook! Ik ben zo dankbaar en ik kan zeggen dat als je het uitgemaakt hebt en die persoon terug wilt krijgen, Heer Zakuza de beste is! Ik zal nooit vergeten hoeveel hij me heeft geholpen! E-mail hem nu via: lordzakuza7@gmail.com