woensdag 30 april 2008

GROTE LOGEERPARTIJ

Lieve mensen,

Natuurlijk weten jullie al wat er met mijn kapitale aanleunvilla is gebeurd. Wat een drama. Gelukkig was ik niet thuis op het moment van de explosie. Wat een puinhoop! De brandweer heeft een aantal spullen weten te redden van de vernieling o.a mijn felbegeerde lopende band en de marmottenbak van Guus Oster maar vele spullen zijn verloren gegaan.

De buren waren zo lief om mij een middag op te vangen maar momenteel logeer ik voorlopig bij mijn vriendin Jose. Ze had nog een stapelbedje over!
Mijn mede-vak-vrouw Jose H. stond direct voor me klaar. Toen ze het vreselijke nieuws hoorde belde ze me op en wilde geen 'nee' horen. Ik moest bij haar komen logeren. Natuurlijk was ik radeloos en erg blij met haar aanbod maar daar ben ik van terug gekomen. Ieder uur vraagt ze hoe het met me is en wil ze een paar oude hits met me zingen. Ik kan geen 'waldolala'meer horen. Ze komt ook steeds met oude Luv pakjes aanzetten en vraagt of ik ze wil passen. Vreselijk allemaal maar ik mag een gegeven luv-paard niet in de bek kijken en doe maar met deze wanvertoning mee.

Zojuist heb ik te horen gekregen dat Tineke Verburg is opgepakt. Zij liet mijn villa exploderen! Wat is de showbizz-wereld toch hard geworden. Ik herinner mij de dagen van 'open het dorp' nog. De mensen waren toen hartelijker tegen elkaar. Ja, toen was geluk heel gewoon!

Laat ik Joke eens bellen. Misschien heeft zij nog een logeerkamer vrij...

Groet,
Mies

Geen opmerkingen: