zondag 20 april 2008

DECORSTUKKEN TERUG

Lieve mensen,

Na veel zwoegen is het dan eindelijk gelukt. De decorstukken zijn op hun weg terug naar Nederland. Op dit moment rijdt Mireille Mathieu in de voorste auto met boedelbak de Nederlandse grens over. Achter haar volgen vele auto's met volgeladen met spullen die nodig zijn om een spetterende liveshow mogelijk te maken. Mireille heeft het, na veel touwtrekken, voor elkaar gekregen! De Franse autoriteiten bezweken voor haar charmes en ze mocht, na een korte signeersessie en een aantal liedjes gezongen te hebben, alles meenemen.


Ik kan bijna niet wachten tot ik de rekwisieten weer zie. Momenteel ben ik bij Adele B. Samen drinken wij een glaasje en wachten in spanning af tot we de karavaan zien aankomen. Natuurlijk gebruiken we Adele's garagebox weer als voorlopige opslagplaats.

Ik het kader van Mireille's overwinning hebben Adele en ik haar huis in Franse sfeer gebracht. Adele heeft zelfs een petit terras gemaakt op de stoep. Ik verkoop kleine broodjes in haar tuin.



Langzaam begint het vol te lopen. Eerst keek de buurt een beetje vreemd naar al die plastic stoeltjes op de stoep maar nu zijn de stoeltjes bijna allemaal bezet. Voor Adele is niets te dol. Zij weet altijd van niets iets te maken. Natuurlijk heeft ze al een paar liedjes gezongen uit haar serie: "het schaep met de vijf poten". Heel de buurt zong mee.



We wachten in spanning af en zullen Mireille met een grote bos bloemen verwelkomen in ons koude kikker landje. Nu moet ik snel verder want anders bakken mijn broodjes aan.

Liefs,
Mies

1 opmerking:

dick zei

doet Adele ook de bediening?
ik denk dat dat moeilijk gaat in haar rolstoel,of heeft ze een elektrische??