vrijdag 11 april 2008

ONDERGEDOKEN

Lieve mensen,


Het ziet er naar uit dat Lous en ik door de verkeerde afloop van de brillen-actie voor Afrika de aankomende tijd ondergedoken zitten in de villa van Rik Felderhof. Gelukkig weet, buiten een aantal bekende Nederlanders, niemand waar de villa staat. Lous en ik zijn erg geschrokken van alle drukte rondom onze actie. Het stuk in de telegraaf heeft ons in de tang. De hate-mails blijven binnen stromen aan ons adres.


Het is nooit onze bedoeling geweest de mensen in Afrika schade aan te brengen. Lous wilde gewoon, proper als ze is, de brillen goed schoon krijgen. In de kelder van de villa vonden we een hele tank met, naar wij dachten, schoonmaakmiddel. Enfin...wij lekker soppen en wat bleek? Het was een tank die er al stond sinds de tweede wereld oorlog.

Het label "toxic" hebben we niet gezien. Natuurlijk hadden we al een aantal glazen op en Lous was haar bril kwijt maar dat heeft er niets mee te maken. Wie heeft er nu een tank met giftig afval in z'n kelder? Rik wist er ook niets van. Wat een nare situatie en wat sneu voor al die mensen in Afrika. Bij deze bieden Loes en ik onze verontschuldigingen aan. In de toekomst hopen wij het goed te maken. Ondertussen hebben wij besloten om onder te duiken in de villa.
Berdien Stenberg heeft haar fluit ingepakt en is vertrokken. Ook Imca is momenteel aan het pakken. Ze vind de situatie te gevaarlijk worden. Lieve mensen, waar moet dat heen? Zijn Lous en ik de paria van showbiz-land geworden? Hoe komen we hier uit?
Liefs,
Mies

1 opmerking:

Febe Anouk zei

Nadat mijn vriend van een jaar het met me had uitgemaakt, kon ik nauwelijks praten zonder te huilen. Ik voelde me verblind en wist niet wat ik moest doen. Ik wist niet of ik hem terug kon krijgen en de angst was ondraaglijk. Ik zocht het internet af en na het lezen van talloze artikelen en websites over spreuken, kwam ik Heer Zakuza nummer + 1 (740) 573-9483 tegen. Ik wilde onze relatie terug en daarom wilde ik ervoor zorgen dat ik alle mogelijke begeleiding en middelen had om dat te doen. Heer Zakuza verzekerde me dat mijn vriend bij me terug zou komen. Dus ik volgde de instructies en plannen die Heer Zakuza voor me had opgesteld en binnen 48 uur waren we weer bij elkaar en we zijn zo verliefd! Ik weet dat het niet altijd zo snel gebeurt, maar Heer Zakuza zei dat hij spreuken effectief zijn en dat deed het ook! Ik ben zo dankbaar en ik kan zeggen dat als je het uitgemaakt hebt en die persoon terug wilt krijgen, Heer Zakuza de beste is! Ik zal nooit vergeten hoeveel hij me heeft geholpen! E-mail hem nu via: lordzakuza7@gmail.com