woensdag 9 april 2008

HOOFDROL SUCCES

Lieve mensen,

Het programma " in de hoofdrol met Lous Haasdijk " is een succes gebleken. Miljoenen mensen keken gisteren naar de tv om de onthullingen van deze vakvrouw te horen. Penny's Ballet met bekende Nederlanders schitterde en Imca's bloemen zagen er prachtig uit. Na de uitzending ben ik met een aantal bekende vrouwen uit de showbizz vertrokken naar de villa van Felderhof om eens lekker bij te komen. Onze locatie blijft geheim om de pers op afstand te houden en genieten van de rust!

Gisteren heeft het grote publiek genoten van onthullingen uit Lous haar mond. Ze beschreef het gevangenis leven in Afrika en hoe zij moest vechten om al die, donker gespierde, mannen van zich af te houden. Het leven daar was voor Lous geen pretje! Gelukking wist zij een fotocamera mee te smokkelen en kon een aantal van hen op de gevoelige plaat vastleggen.


Verder gaf Lous een uitgebreid verslag over haar ochtendgym-ritueel. Ze zag dat de mannen in de gevangenis hier niet mee bezig waren. Lous zag een gat en sprong erin. Spontaan, zoals Lous kan zijn, besloot ze iedere ochtend een gym-les te verzorgen voor de gedeniteerden. Wat hadden de mannen een lol. Iedereen was vroeg uit de veren!

Fijn, vinden wij het, om Lous weer terug te hebben. De martelingen zijn over. In de villa van Felderhof zullen wij samen met Lenny Kuhr en een aantal andere vakvrouwen ons buigen over het volgende grote tv spektakel in Nederland. Vakvrouwen blijven vakvrouwen!

Groet,

Mies B.


1 opmerking:

Febe Anouk zei

Nadat mijn vriend van een jaar het met me had uitgemaakt, kon ik nauwelijks praten zonder te huilen. Ik voelde me verblind en wist niet wat ik moest doen. Ik wist niet of ik hem terug kon krijgen en de angst was ondraaglijk. Ik zocht het internet af en na het lezen van talloze artikelen en websites over spreuken, kwam ik Heer Zakuza nummer + 1 (740) 573-9483 tegen. Ik wilde onze relatie terug en daarom wilde ik ervoor zorgen dat ik alle mogelijke begeleiding en middelen had om dat te doen. Heer Zakuza verzekerde me dat mijn vriend bij me terug zou komen. Dus ik volgde de instructies en plannen die Heer Zakuza voor me had opgesteld en binnen 48 uur waren we weer bij elkaar en we zijn zo verliefd! Ik weet dat het niet altijd zo snel gebeurt, maar Heer Zakuza zei dat hij spreuken effectief zijn en dat deed het ook! Ik ben zo dankbaar en ik kan zeggen dat als je het uitgemaakt hebt en die persoon terug wilt krijgen, Heer Zakuza de beste is! Ik zal nooit vergeten hoeveel hij me heeft geholpen! E-mail hem nu via: lordzakuza7@gmail.com