zaterdag 19 april 2008

OUD-OMROEPSTERS VERKIEZING

Lieve mensen,

De verplichte opname in een psychiatrisch ziekenhuis van Lisette Hordijk heeft me erg gegrepen. Naar het schijnt ligt ze vast in een dwangbuis en gilt ze de gehele dag door. Met morfine proberen de doktoren haar tot kalmte te bedaren. De evacuatie uit de villa van Rik Felderhof is haar teveel geworden. Om enige hoop te brengen naar vele andere oud-omroepsters met dezelfde symptomen heb ik een een verkiezing uit geschreven! Deze verkiezing heeft als doel de presentatrices op de been te houden. "Geef mensen een reden tot leven" zeg ik altijd maar. Stem op uw lievelings-oud-omroepster. De kandidaten wachten in spanning het resultaat af.


Ander nieuws: momenteel ben ik nog steeds druk bezig alle decorstukken uit de villa te krijgen. Het valt niet mee. Ik spreek best een woordje Frans maar het lijkt wel of de Franse autoriteiten niet willen luisteren! Ach en wee...wat een drama.



Spontaan heeft Mireille Mathieu haar hulp aangeboden om mij te helpen in mijn strijd voor het los krijgen van de Nederlandse decorstukken. De populaire zangeres, die begin dit jaar nog in Duitsland een belangrijke prijs gewonnen heeft, belde mij op en bood haar hulp aan. Ik was zo ontroerd dat ik mijn tranen de vrije loop liet! Natuurlijk is Mireille vaak te gast geweest in een van mijn goed bekeken programma's maar dat zij nu zomaar, samen met mij, ten strijde trekt tegen dit onrecht maakte mij erg gelukkig. Ik beloofde haar een plekje om haar zangtalent te tonen aan het Nederlandse volk in mijn volgende show!

Mireille, merci...

Liefs, Mies





Geen opmerkingen: