zondag 27 april 2008

DRUK IN AANLEUN-VILLA

Lieve mensen,
Wat een drukte in mijn aanleun-villa dit weekend. Het lijkt wel of iedere labiele, herstellende bekende Nederlander bij mij op de bank zit.


Het begon allemaal met Angela G. Zij kwam bij mij uithuilen omdat ze problemen had met de Dots. Natuurlijk bleef ze plakken en gooide haar bagage in de logeerkamer. Ze heeft de haar oude lp's meegenomen dus al 48 uur galmt er "don't give up" door mijn huis. Lenny bracht Loretta hier en natuurlijk kwam Imca ook mee. Terwijl Lenny in de schaduw op het terras bij komt van haar zonnesteek, ploegt Imca in mijn tuin. Ze kan niet stil zitten. Ze is zo blij met haar lintje en laat die ook aan iedereen zien! Loretta is daarintegen een mentaal wrak. Ze slaapt momenteel in mijn bibliotheek.

Lous heeft mijn ruime hal tot haar beschikking. Ze heeft haar kantoor laten overbrengen. Momenteel ontvangt zij daar Boerka vrouwen voor onze nieuwe show. De intake-gesprekken nemen niet zoveel tijd in beslag maar er zijn wel 30 vrouwen in Boerka op de oproep afgekomen. Er lopen dus allemaal zwarte doeken rond in huis.

Het dak van Adele's garagebox is ingestort dus alle decorstukken, waaronder de lopende band en marmottenbak, staan in mijn slaapkamer. Adele zit in de bijkeuken te keuvelen met Marga Bult. Ze hadden elkaar al in geen jaren gezien dus ik heb maar een doosje wijn neergezet!

Mensen wat een drukte in mijn aanleun-villa. Persoonlijk heb ik niets tegen visite maar Lenny is daar beter in dan ik. Het ziet er naar uit dat iedereen nog wel een tijdje blijft. Laat ik maar aan het eten beginnen. We eten draadjes-vlees met snijbonen om Imca's lintje te vieren.

Groet,

Mies


2 opmerkingen:

dick zei

lieve Mies,

zou jij even willen vragen aan lenny, of ze me wil assisteren met de intake gesprekken, ik word een beetje nisselijk van al die luchten die die gesluierde vrouwen bijzich dragen. je hal ruikt nu naar een soort mix van afrikaanse kousdkous en nederlandse snijbonen. ik word een beetje misselijk! Lenny is toch onze ster qua visite, misschien kan zij ons een workshop geven!!

Liefs Lous

Lenny K. zei

Lieve Mies,
Sorry maar ik ben vegetariër, vis mag wel.

Lous, laat ze eerst in burkini het zwembad in en je bent van de luchtjes af...

Lenny